24/7 klienditeenindus
(+372) 6 266 266

2019. aasta parimad uued kruiisilaevad

21.02.2019
Estravel

Kruiisimaailm jätkab tõusujoones. Tänavu alustab maailma meredel seilamist üle 20 uue aluse, mille peamisteks märksõnadeks keskkonnasäätlikkus ja innovaatilised lahendused.

SPECTRUM OF THE SEAS (Royal Caribbean International)

18. aprillil seilamist alustav Spectrum of The Seas on Royal Caribbeani esimene Quantum Ultra klassi kruiisilaev.

Spetsiaalselt Hiina turu jaoks disainitud ja ehitatud Spectrumi kodusadamaiks Hongkong ja Shanghai.

Laeva põnevamad uuendused on SkyPad ehk välitekil asuv trampliin, Bionic Bar, kus kokteile segavad robotid, ning vaateratas The North Star, mis viib reisijad ligi 90 meetri kõrgusele.

Toidukohtadest võiksi välja tuua Sichuan Redi, mis pakub autentset Sichuani provintsi kööki, ning Splashaway kohviku, mis paistab silma oma värvikirevusega.

Adrenaliini aitavad Spectrumi pardal tekitada langevarjuhüppe- ja surfisimulaatorid. Samuti on laeval vabaõhukino ja palju võimalusi erinevateks sportlikeks tegevusteks.

CELEBRITY FLORA (Celebrity Cruises)

Hiljuti kirjutasime Celebrity uuest innovaatilisest kruiisilaevast Celebrity Edge, kuid see ei ole ainuke laev, millega Celebrity meid üllatab.

Maist hakkab Galapagosel seilama uhiuus Celebrity Flora, mis on loodud just seda saarestikku silmas pidades.

Kuna keskkonnakaitse on Celebrity prioriteediks, on Flora energiasäästlik ning laeva hoiab paigal ankruvaba tehnoloogia, mis kaitseb õrna merepõhja. Samuti on külastajatel võimalus võtta osa seminaridest, mida viivad läbi ökoloogid.

Tegemist on küllaltki väikese ja luksusliku kruiisilaevaga, mis mahutab kuni 100 reisijat. Flora luksuslikkusest kõneleb ka asjaolu, et kõik kajutid antud laeval on sviidid ning igal kajutil on isiklik ülemteener.

Celebrity Flora pardal on mugavad disainilahendused nagu näiteks automaatika, mis võimaldab kajutis juhtida kõike ühe nupuvajutusega, erti hea kvaliteediga voodipesu ja hommikumantel, kohalikku päritolu šokolaadid ja vannitooted, integreeritud joogivee filtreerimissüsteemid igas sviidis jpm.

MS ROALD AMUNDSEN (Hurtigruten)

MS Roald Amundsen on üks kahest hübriidlaevast, mille Hurtigruten lisab oma laevastikku lähiaastate jooksul. Kruiisilaev alustab oma teekonda mais.

Hurtigruteni uue laeva puhul on kasutatud keskkonnasäästlikke hübriidtehnoloogiaid, mille eesmärk on vähendada kütusekulu ja heitgaase ning tõestada.

“Laevanduse tulevik on vaikne ja saastevaba,” deklareerib Hurtigruten. “MS Roald Amundsen juhib teed veelgi jätkusuutlikuma reisimise suunas. Elektrienergia kasutamisel ei ole mitte ainult suur kasu keskkonnale, vaid see rikastab ka reisijatele kogemust looduses.”

Laev on ehitatud spetsiaalselt meresõiduks polaarvetes. Amundseni üks silmapaistvamaid disainilahendusi on läbi kahe teki paiknev sise- ja välivaatlusala, mis võimaldab veel ülevaatlikumalt näha ümbritsevat keskkonda.

Piirkonnaga tutvumiseks on loodud Amundseni teaduspark, kus on võimalik kõrgtehnoloogiliste seadmete abil tutvuda uuritavate aladega. Kohapeal on töötajad, kes aitavad luua sügavamat arusaama keskkonnast. Samuti on olemas loengusaalid, väike raamatukogu ning tööruumid, kus viiakse läbi töötube (fotograafia, bioloogia jne teemal).
Sisekujunduses on kasutatud looduslikke materjale nagu näiteks graniiti, tamme- ja kasepuitu ning villa, et luua rahustavat, kuid seejuures ka stiilset atmosfääri.

VIKING JUPITER (Viking Cruises)

Viking Jupiter alustab oma teekonda juunis ning seilab esimesel aastal Euroopa vetes. Tegemist on väiksemat sorti kruiisilaevaga, mis mahutab kuni 930 reisijat.

Viking Jupiter pöörab palju tähelepanu sihtkohtadele, mida kruiisi jooksul külastatakse. Laev veedab rohkem aega sadamates, et reisijatel oleks võimalus tutvuda sihtkohaga. Ka Viking Jupiteri programm on suunatud piirkonna ajaloo, poliitika ja kultuuriga tutvumiseks, tuues reisijateni erinevad loengud ja etendused.

Laeva sisekujunduses on kasutatud Skandinaavia stiili, et luua rahustav ja kodune atmosfäär. Kõikidel kajutitel on rõdu. Kõige väiksem kajut on ligikaudu 25 ruutmeetrit, mis on ikkagi suurem kui paljude teiste kruiisifirmade standardkajutid.

Põnevaimad kohad ajaveetmiseks kindlasti Vikingi elutuba ja talveaed. Elutuba toob reisijad kokku. See on ideaalne koht puhkamiseks ja suhtluseks, meeleolu loomas klaverimuusika. Talveaed on võluv skandinaaviapärane puhkeala, kus saab tutvuda teekultuuriga.

Spaas on uuenduslik näiteks lumetuba, kus saab nautida tehislikku lumesadu, mis mõjub hästi vereringele. Edasi on võimalik suunduda otse Soome sauna.

Lisaks saab aega veeta populaarsel promenaadil, erinevates basseinides ja mitmetes restoranides.

LE BOUGAINVILLE ja LE DUMONT D`URVILLE (Ponant)

Ponant tuleb sel aastal välja lausa kahe uue laevaga – aprillis seilab esimest korda merel Ponant Le Bougainville ja augustis Le Dumont d`Urville.

Tegemist on kahe ekspeditsiooniklassi laevaga neljast, mis on kõik peaaegu identsed. Ponanti uued laevad on küllaltki lühikesed ja väikesed, mistõttu nad pääsevad kohtadesse, kuhu suured kruiisilaevad ei mahu.

Uued laevad on innovatiivsed, elegantsed ja keskkonnasõbralikud. Tegemist on küllaltki väikeste laevadega, kus on kõigest 92 kajutit, mis kõik on rõdu ja merevaatega.

Troopilistel ekspeditsioonidel on võimalik harrastada ka kõiksuguseid veespordialasid.

HANSEATIC INSPIRATION (Hapag-Lloyd Cruises)

Hapag-Lloyd toob tänavu merele kaks identset ekspeditsiooniklassi laeva – Hanseatic Nature’i ja Hanseatic Inspirationi. Nature on mõeldud saksa keelt kõnelevale turule. Inspiration on aga rahvusvaheline laev, kus suhtlus käib nii saksa kui ka inglise keeles.

Parimateks uuendusteks on suur välitekk (suurem kui mis tahes muul ekspeditsioonilaeval) ning klaasrõdud enamikul kajuteist.

Inspirationi disain on looduslähedane ja harmooniline; kasutatud on naturaalseid värve ja kvaliteetseid materjale. Kajutid on avarad (21–71 ruutmeetrit) ja enamasti rõduga.

Kajutis olevad õhukonditsioneer, kohvimasin, minibaar, binokkel ja jalutuskepid sisalduvad kruiisi hinnas.

Hanseaticu laevade pardal on mitmeid restorane ja baare, kus saab nautida einestamist vabalt valitud ajal ja kohas.

Samuti on laeva pardal oma “sadam”, kust on mugav ette võtta erinevad veespordialasid (kajakisõit, aerusurf, snorgeldamine jne).

NORWEGIAN ENCORE (Norwegian Cruise Line)

Pea 4000 reisijat mahutav Norwegian Encore stardib 2. novembril. Encore on neljas ja viimane Breakaway klassi laev, kuhu kuuluvad veel Norwegian Escape, Norwegian Joy ja Norwegian Bliss.

Encore’i tunnuslause “THRILL.CHILL.ENCORE” väljendab suurepäraselt selle uue laeva olemust: vormel 1 rada, veepark, lasermängud, virtuaalreaalsus ja palju muud põnevat nii väikestele kui suurtele.

Encore on kolmas Norwegiani kruiisilaev, mille kõrgeimal tekil paikneb vormel 1 rada, kuid nüüdne rada on pikem ja põnevam. Läbi kahe teki paiknev ringrada pakub uskumatuid merevaateid lausa 60 meetri kõrguselt. Rada mahutab kuni 10 sõitjat ja maksimaalne kiirus on 65 km/h ning rada pakub põnevust ka pealtvaatajatele, kes saavad mõõta vormelisõitjate kiirust.

Kajutid ühendavad stiili ja mugavuse, pakkudes sobivaid võimalusi kõigile. Olgu selleks siis sviit, perekajut või privaatse rõdu olemasolu.

Norwegian Encore’il on mitmekesine meelelahutusprogramm, mille raames saab näha erinevaid Broadway etendusi nagu näiteks Kinky Bootsi.

Kommentaarid: